dimarts, 4 de desembre del 2007

L' hort a l' hivern


Avui toca sessió de fotos.
Com que fot un vent de collons i no es pot sortir al carrer sense omplirte els ulls de terra i a mes als solcs hi ha poca cosa a fer ,avui vaig a experimentar amb les explicacions de Lo Simonet.
Qui o havia de dir !! La paciència que te en mi "este xiquet" i les coses que sap !!! A veure si de tot lo que anit em va explicar n' he aprés alguna cosa i us puc fer una "passe de fotografies " del meu desolat hort hivernal.Per veure-les poseus a sobre de la foto d' encapçalament.

L' Hortola

1 comentari:

Anònim ha dit...

Noi!!! per aquí hi ha nivell, però molt.
Quasi q tinc ganes de començar i fer un bloc.
Et dono ànims per a continuar i prometo seguir-te, però ara a l'hort poca estona hi passo.
Els diumenges els tinc ocupats amb les perdius, camina que caminaràs i alguna es deixa caçar i... a la vinagreta son per a sucar-hi pa i llepar-s'hi els dits.
També tinc mal de cap amb uns quants noguers, que encara no se per que els baix plantar. Al setembre es van tornar les fulles grogues, pot ser per massa aigua, per fongs, per... ves a saber.
Si saps quelcom, si us plau, dis.me l'adreça per a informar.me.

agraït
josepmaria